vad gör jag idag ???

Hello me and you :-)
Ja jag ska nog inte göra så mycket idag jag har smsat lite med Cajsa. Men kan nog inte göra mer idag än att ligga i soffan och titta på teven och stoppa in halstableter i munen för oj vad jag har ont i halsen och är förkyld :-(  Kommer nog att sita vi datorn en hel del idag för att jag inte ha något att göra. (jag har en bärbar dator)  Kommer också att sitta lite och titta på FIXA RUMMET :-)
Kommer nog att blogga mer sen eftersom jag är sjuk och inte ha något att göra.


Deta kan vara jag ;-)

Kommentarer
Postat av: en blogg om 5 systrar

fia-lotta svarar: ja jag ritar kläder, syr lite ibland. har inte tid oftast men ibland händer det att jag syr lite :)

2012-01-09 @ 12:04:55
URL: http://systrarnabackstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0