Match

Hejsan
Jag har inte kunat blogga idag för jag gick upp vid klockan 05.53 då sprang jag upp och kläde på mig min innedandy dress och gick ner och satte mig vid Moa och pappa som åt frukost. Då undrar ni särket varför jag gick upp så tidigt jo det var för att jag skulle vara uppe vid sporthallen vid 08.00 för då skulle vi åka till Hovmantorp och spela innebandymatch. Så det är därför jag inte har bloggat. Ja första matchen så blev det 8-1 och andra 11-1 och då tänker ni särket att vi är dåliga som förlorar med så mycket men det är för att dem är typ dubbelt så långa som vi är så det är lite svårt. Men vi kör mycket bätre spel än vad dem gör så jag är fortfarande stålt. Jag kan inte lägga upp några bilder idag för mamma pappa eller Moa var där så att dem kunde inte ta kort.
PUSSS

Kommentarer
Postat av: Moa

Svar: Tack! Ja .. det är för att ingen laddar ner ;)

2012-01-15 @ 21:29:13
URL: http://moasplace.blogg.se/
Postat av: kajsa

huvudsaken är inte att man vinner, huvudsaken är att man har kul :D

2012-01-16 @ 18:19:35
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: The Life Of Yarp - Live your life before someone else does it for you.

Hej hej!



Jag har en del roliga tävlingar igång på bloggen och det kommer upp nya varje vecka. Just nu är det valfri vara från Uffes saker och ting, presentkort hos Agata, bl.a. som är uppe, så kika in och se om du vill vara med i någon tävling :).



Om du inte gillar såna här kommentarer, så ber jag om ursäkt!



Kram Nathalié

2012-01-17 @ 13:48:11
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0