Måndag=sjuk Tisdag=sjuk :-(

Hejsan alla underbara läsare :-)

Igår så åkade jag inte att blogga för jag var hemma från skolan och mådde inte alls bra. Jag hadde ont i magen ont i huvudet genom förkyld ont i halsen och feber :-( Ja jag är hemma idag också för att jag ville vila mmig lite till och för att jag hadde ont i halsen och i magen. Men jag tror att jag ska till skolan imorgon och jag hoppas på det också för jag börjar känna att jag ligger lite efter nu. Ja igår tog jag ett bad i badkkaret med varmt vatten och så skum i. Jag släckte också lampan och tände två ljus och satte på badkarets kant :-) Myssigt :-)
Kram Hoppas att ni må bra :-)
Tänkte också säga att jag har lovat mormor att jag ska vara frisk tills på fredag för då kommer hon hit och hon vill inte bli sjuk ;-)
SES



Stämer väldigt bra ↑


Kommentarer
Postat av: Ella

Sv, okej synd :( Krya på dig!



Ja, det gör jag :)



Kram, Ella

2012-02-07 @ 16:57:42
URL: http://ponnybruden.se
Postat av: Ella

Sv, hehe jaa såklart jag bor i Norrköping :) Dudå?



Kram, Ella

2012-02-07 @ 17:13:51
URL: http://ponnybruden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0