Vad har jag gjort idag ???

HEJSAN !!
Jo jag vaknade idag och satte på TV sen så ropade min undebara mamma att vi skulle äta frukost. Då fick jag uppdraget att gå in till syrrans rum och veka henne och hennes pojkvän. Sen när vi hadde ätit så åkte Stefan hem och jag hoppade in i dushen. Sen så när vi var klara så kom Stefan tillbaka och då åkte vi till stan. Och i stan då??
Jo då skulle vi titta på doppresent till min undebara kusin Love. Mamma skulle titta på kläning för det är hon som ska bära honom. Men som vanligt är hon så petig så det blev ingen i alla fall. Sen så skulle Moa ta pesing uppe i örat och då passade jag på att ta ett hål jag också fast precis åvanför de andra hålet. Jaja ni få se på bilderna jag lägger in sen :-)
PUSS PUSS
Detta är mitt :-)


Detta är syrrans :-)

Kommentarer
Postat av: Moa

Svar: Tack!

2012-01-03 @ 19:48:13
URL: http://moasplace.blogg.se/
Postat av: - bbella aka huuynh ::

sv:

tack så mycket :)

2012-01-03 @ 20:04:42
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0