Svar på frågor

Hejsan .)
Tänkte svara på flera frågor nu ;)
 
Om du fick välja din bästa kompis, din pojkvän eller din favorit kändis vilken skulle du välja?- Asså jag skulle vilja välja både min pojkvän och min bästis men eftersom att jag måste välja en så tror jag att jag väljer min undebara pojkvän :)
 

Vad gillar du för tv-program ?- Jag vet inte riktigt, men jag gillar typ 112 på liv och död, Lelila bakar, Familjen annorlunda och sjukhuset :)
 
 

Om du kom till en öde ö vad skulle du vilja ta med dig då om du fick välja tre saker?-  Min pojkvän, min familj och en båt (så att man kan åka hem ;)
 
 

Gillar du nallar?- Asså det beror på vad det är för nallar. Om det är gossedjurs nallar så är gillar jag dem inte så mycket. Men jag brukar kalla min pojkvän för NALLE eftersom han heter ALLE. Och han älskar jag ju ;)
 
 

Gillar du rosor?- Jag tycker att dem lucktar väldigt gott och är väldigt fina så jag gillar rosor :D
 
 
Hur gammal är du?- Jag är 12 år :)
 
 

TACK FÖR DEM ROLIGA FRÅGORNA :)<3

Kommentarer
Postat av: Pysselalle

Vilka FEM personer skulle du vilja va på en öde ö med

2012-07-16 @ 21:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0